Van Starbucks (NL) naar Starbucks (GB)…… - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu Van Starbucks (NL) naar Starbucks (GB)…… - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu

Van Starbucks (NL) naar Starbucks (GB)……

Door: ulbemarleen

Blijf op de hoogte en volg Ulbe en Marleen

29 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hier zitten we dan, bij Starbucks op Londen Heathrow, genietend van een cappuccino (Ulbe) en een caramel macchiato (Marleen). Een prima vlucht met ruim 3 kwartier vertraging achter de rug. Normaal baal ik van een vertraging, maar ach, onze volgende vlucht is toch pas tegen 19.30uur vanavond. Toch nog 6 uur om Heathrow te verkennen.

Onze allerliefste Janouk was speciaal naar Schiphol gekomen om ons uit te zwaaien.
Hoewel…..misschien kwam ze wel meer voor Starbucks en de Amerikaanse uitgave van Vogue, een traditie als we op Schiphol zijn ;) In de toiletruimte op Schiphol was een oude dame met hulp van haar dochter haar voeten aan het wassen, lenig met haar voet hangend in de wasbak. In het vliegtuig zat naast Ulbe een rochelende Engelsman.
Onze Heer heeft vreemde kostgangers…..

Waarschijnlijk dankzij de vertraging moesten we een paar rondjes over Londen vliegen voordat we konden landen. Zodoende hebben we een prachtige sightseeing Londen gehad, zomaar even “gratis” erbij. We zagen de Big Ben, de Londen Bridge, de Londen Eye (een reuzenrad), Buckingham Palace en Wembley Stadion. Geweldig!
Hebben we stedentrip Londen ook weer gehad, haha.

Om alvast in de sfeer te komen hebben we heerlijk bij Giraffe in Afrikaanse sferen geluncht. Lekker spicy chicken wings en gebakken wedges. Maar we zijn in Engeland, dus op tafel een hele rist aan flessen met sausjes (zie foto)

En op het moment dat ik dit schrijf, of liever typ, zitten we dus bij Starbucks te genieten van een warm drankje en het uitzicht over een deel van het vliegveld. Het is werkelijk een komen en gaan van vliegtuigen, alsof de halve wereld onderweg is naar de andere halve wereld die nog thuis is. Als ik naar links kijk ook nog drie giraffes in beeld (nu nog van hout :), beeldmerk van een restaurant genaamd Giraffe waar we na aankomst een heerlijke lunch hebben verorberd.

Op naar Kaapstad...

• 30 Oktober 2010 - 16:23

Florien :

hey ulletje en moesje.
    wat leuk om nou ook een keer jullie blog te lezen!! echt so super gaaf dat jullie naar SA gaan zeg!! echt ongelooflijk. hou ons maar goed op de hoogte, dan zal ik tussen al het werken door (nu bezig met Jeremiah en Lamentations (samen)) even spieken op internet hoe het met jullie gaat. moet je wel lekker veel foto's plaatsen van alle coole, nieuwe, lueke, gave dingen enzo. :)
    een hele dikke kus van mij, and heel veel plezier!!

• 30 Oktober 2010 - 17:10

Janouk:

Ik zei toch dat London Heathrow een mooi vliegveld was!!
    En wel chill al die vertraging, scheelde weer wachten in London!!

Ik kwam ook naar Schiphol voor jullie hoor ;)

Geniet ervan en ik wil veel foto's zien!!

XXx