Voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: ulbemarleen

Blijf op de hoogte en volg Ulbe en Marleen

25 Oktober 2010 | Nederland, Zwolle

Nog maar 3 dagen werken en dan gaan we weer op reis. Eerder dit jaar hebben wij Florien bezocht in Danshuei, Taiwan. Dat was een geweldige tijd. Onze dochter weer zien en een deel van een prachtig (ei)land gezien.

Nu naar Afrika, Zuid-Afrika om precies te zijn. Met Chris en Tineke is alles door gesproken en geregeld. Huurauto is gereserveerd, tickets betaald (creditkaart rekent blijkbaar 1 maand later af dan de besteldatum).
Nu nog de boeken van Verrijk je Huwelijk inpakken, paspoorten mee, Lonely planet, zwembroek / badpak in de tas stoppen samen met zonnencreme. Dan kunnen wij weg.
Morgen eten bij Henk en Wilma om daar ook de boodschappen voor Chris en Tineke mee te nemen. Natuurlijk ook gezellig bij kletsen.

Nog een paar nachtjes in ons eigen bed. Buiten is het herfst met regen, wind, kou. Wat ons wacht? Afrikaanse zon, warm, droog. I'm loving it!

• 25 Oktober 2010 - 21:01

EstherVvo:

Jajaa, onze globetrotters gaan weer op avontuur!!
    Ontzettend leuk voor jullie , maar ook heel bemoedigend en leerzaam voor onze Afrikaanse broertjes en zusjes.
    We zullen jullie zeker blijven volgen en natuurlijk ook missen. But remember...Blessed to be a blessing!
    Hele dikke kiss van Edu ,Es &co uit het koude regenachtige Nieuwleusen;-)

• 25 Oktober 2010 - 21:25

Wilma Schutte:

Als je nu je zwembroek thuislaat, pas ik dan nog in jullie koffer?
    We zien jullie morgen!!!

• 26 Oktober 2010 - 06:39

Koos En Georgine:

hele goede reis, zijn wel een beetje jaloers, zien jullie of zoals onze zonen altijd zeggen "later". Hele goede tijd en veel knuffels

• 26 Oktober 2010 - 06:53

Mama En Papa Roosa:

Veel wijsheid met de voorbereiding; niets vergeten!!!
    Alvast een goede reis.
    Groetjes

• 26 Oktober 2010 - 08:13

Fam. Van Dijk:

Hallo vakantiegangers,
    wat ontzettend leuk wat jullie gaan doen. inderdaad hier is het koud en guur en daar wacht je natuurlijk een zon overgoten Zuid-Afrika. Ulbe en Marleen een goede en fijne reis toegewenst en via dit blijven we natuurlijk goed op de hoogte van het gebeuren. groet Elske en Wim

• 26 Oktober 2010 - 11:47

Marloes:

Wat leuk!! Geniet er van, en groeten aan Chris en Tineke!

Liefs, Marloes
    (jaja, een keer niet via Facebook)

• 26 Oktober 2010 - 20:03

Joke Van Der Laak:

een heerlijke tijd toegewenst, uit eigen ondervinding zullen jullie zeker genieten van het land!!

• 28 Oktober 2010 - 09:03

PaulnMar:

nog een nachtje slapen en dan zijn de koffers gepakt en jullie klaar [of niet]te vertrekken.
    Geniet ervan enne... check de DTS daar ook maar even uit haha

• 28 Oktober 2010 - 11:30

Joke M.:

Marleen en Ulbe een super tijd in Zuid Afrika gewenst!

• 28 Oktober 2010 - 13:55

Fedde Ypma:

Nou, hoofd koel houden. Goede en behouden reis. Vanmorgen tijdens plenaire voorbedetijd op Heidebeek voor de vorderingen van family ministries in Worchester gebeden.

• 28 Oktober 2010 - 18:11

Chris En Tineke:

Joehoeeee!!! Wij zitten aan de andere kant van de lijn en wachten met smart!!
    We hebben er zooooooooo'n zin in! Veel zegen met de laatste loodjes. Geniet van je voorbereidingen. En safe flight! We zien jullie zaterdagochtend 8.00 :-)
    Beetje vroeg hoor... 6 uur in de auto zitten!

Liefs van ons alle zes!!!

• 28 Oktober 2010 - 20:00

Wilma Schutte:

Onze internet lag eruit, nu ben je niet meer online, ik zou zeggen slaap lekker, goede vlucht met God's Zegen en een geweldige tijd gewenst.

• 29 Oktober 2010 - 01:43

Gerdien Rasing:

Zo globetrotters. Lekker de koude in nederland onvluchten? Ben zeer benieuwd hoe jullie het vinden in Afrika. Nog niet echt een continent wat ons trekt. Wij gaan daarom maar naar Australie!!!! 30 januari vliegen wij. Ik wens jullie een heeeeeeel goede en voorspoedige reis.Vanwaar de boeken verrijk je huwelijk?
    Groetjes René en Gerdien Rasing

• 30 Oktober 2010 - 07:41

Esthervvo:

Hebben jullie een goede reis gehad..of zitten jullie er nog middenin?;-)
    is me nie meer gelukt om langs te komen en jullie uit te zwaaien, daarom maar van een afstandje...adios& have a Go(od time!!!!
    Liefs voor jullie 2!E&E