De voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ulbe en Marleen Tolner - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Ulbe & Marleen

Blijf op de hoogte en volg Ulbe en Marleen

10 Januari 2011 | Nederland, Zwolle

Niet vergeten een LonelyPlanet van Florida te kopen. Net zoals leuke kleine kadootjes en stroopwafels. Adapters klaar leggen, opladers mee. Net zoals de laptop en de gsm. de buurvrouw vragen om de planten te verzorgen en de post weg te leggen. Marleen moet nog wel een laatste was doen en koffers inpakken en weg wezen. En die preek moet ik nog wel even fijn-tunen.

Wat begon met een gesprekje met twee verliefde tortelduifjes wordt na 10 maanden een bruiloft. En dan ook nog in Florida, USA.
Nee, het is daar nu niet tropisch, eerder lente-achtig met soms vorst in de nacht. Wij krijgen het daar dus ook koud hoor. Alleen dan zonder het krabben van autoruiten, achter strooiwagens aan te zitten en andere winterse ongemakken.
Maar wel naar Sopchoppy, Tallahassee, Orlando, ja, het worden drukke weken. Maar mij hoor je niet klagen. Ik draag deze last met liefde. ;)

• 10 Januari 2011 - 21:15

Marleen:

We hebben er zin in.
    Sunshine State, here we come!

• 11 Januari 2011 - 06:20

Susan:

Ach ja, je weet wel van dat zachte juk en lichte last. Deze zou ik het ook wel op me willen nemen.....

• 11 Januari 2011 - 12:23

Tineke:

Dag lieverds...
    weer op reis! Wat heerlijk toch! En voor zo'n leuk doel!!
    Enjoy - safe travels!
    Liefs van ons allemaal hier uit SA.

• 11 Januari 2011 - 14:20

Koos En Georgine:

Lekker, weer op avontuur.
    Heel veel plezier en genieten
    liefs